O mnie

Moje zdjęcie
Amator fotografii, z zamiłowania również muzykant (nie mylić z muzykiem:), biegacz-eXmaratończyk, wielbiciel tatrzańskich szlaków, śląskiego krajobrazu przemysłowego i ostrych papryczek.

Pod latarnią jednak najjaśniej :)

 ...czyli kolejna część poszukiwań dobrej miejscówki na fotografowanie Elektrowni Jaworzno.

Ile to ja czasu spędziłem w Google Maps i Geoportalu(ps.) na szukaniu dobrego miejsca, z którego mogło być widać w całej okazałości E.J. II i E.J. III - okolice Góry Grodzisko i miejsce na schodach przy S1 blisko węzła Brzęczkowice i niedaleko imielińskiego kamieniołomu to wszystko dawało nawet niezłe fotograficzne rezultaty, ale najdokładniej elektrownie można było obejrzeć całkiem z bliska...dosłownie.

Wystarczy mieć wolne popołudnie i wieczór, jakiś środek transportu, oczywiście aparat i odrobinę szczęścia z pogodą. Zbierałem szczękę z podłogi robiąc ostatnie zdjęcie, które niestety nie oddaje tego, co można było zobaczyć tam, na miejscu. (↓↓Galeria różnych punktów widzenia E.J.↓↓)


ps. wiecie, że w Geoportalu, w numerycznym modelu terenu można sprawdzić zasięg widoczności z dowolnego punktu na mapie?