O mnie

Moje zdjęcie
Amator fotografii, z zamiłowania również muzykant (nie mylić z muzykiem:), biegacz-eXmaratończyk, wielbiciel tatrzańskich szlaków, śląskiego krajobrazu przemysłowego i ostrych papryczek.

Moje grupy Facebookowe


Pomysł założenia poniższych grup facebookowych zrodził się z chęci stworzenia czegoś niszowego, oryginalnego.

Z racji mojej fascynacji górnośląską, starą zabudowę, taką od podwórka, założyłem grupę

Pokazujemy w niej miejsca często zaniedbane, nierzadko bardzo mroczne, budzącą uczucie niepokoju i grozy, gdzie dominuje krajobraz z cegły, gdzie wydaje się, że czas się zatrzymał.

The Familoks, hasioks and chlywiks












Z kolei grupa o tematyce górniczej powstała przez sentyment do studiów na Wydziale Górnictwa i Geologii Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Jakoś się we mnie zakorzeniło to górnictwo i tematy z nim związane. a że powoli przemysł gaśnie, chciałem zachować jak najwięcej pamiątkowych materiałów. Oto ona:










Zachęcam do obejrzenia i obserwowania.