O mnie

Moje zdjęcie
Amator fotografii, z zamiłowania również muzykant (nie mylić z muzykiem:), biegacz-eXmaratończyk, wielbiciel tatrzańskich szlaków, śląskiego krajobrazu przemysłowego i ostrych papryczek.

Wywiad terenowy - Rybnik, Rydułtowy.

Korzystając z okazji, że rodzinka jeszcze na wakacjach na wsi...... to się wreszcie zebrałem i ruszyłem w tournee "w cieniu Szarloty", taka objazdówka krajoznawcza przed planowanym już jakiś czas wejściem na Szarlotę o wschodzie słońca ;), a Szarlota to hałda, najwyższa sztuczna góra w Europie!

Dokładnie zaplanowana wycieczka obejmowała przystanek przy Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku,


 później wejście na hałdę "wrzos", z której podejrzewałem fajny widok na Szarlotę i tak też było:


potem krótkie spojrzenie na szyb Leon IV z Szarlotą w tle (naprawdę krótkie, KOMARY żarły, jak wściekłe), bardzo mnie urzekł w czasie jazdy ten kadr, więc po hamulcach i pstryk (nie dosłownie):


Następnie zrobiło się ciemno, kurczę, trochę za późno wyjechałem z domu, a mam kawałek, będzie ok 60km jazdy. Terenu od trony wschodniej Szarloty niestety już nie udało mi się zbadać. No nic, jedziem dalej ;)

Jak już byłem w tamtych stronach nie mogłem pominąć w miarę pobliskiego zalewu w Rybniku z Elektrownią w tle. Nocny widok robi wrażenie, a chłodnie kominowe z bliska też niczego sobie.


Wszystkie zdjęcia z tej eskapady znajdziecie tu--->Galeria