O mnie

Moje zdjęcie
Amator fotografii, z zamiłowania również muzykant (nie mylić z muzykiem:), biegacz-eXmaratończyk, wielbiciel tatrzańskich szlaków, śląskiego krajobrazu przemysłowego i ostrych papryczek.

W poszukiwaniu Elektrowni Jaworzno

Ciągle szukam, szukam dobrej miejscówy, z której można by zrobić dobre zdjęcia Elektrowni Jaworzno, dostałem kilka sugestii, sam też trochę poszperałem, póki co wybrałem się raz specjalnie na wschód słońca do Mysłowic, na granicy z Imielinem, blisko A4, trafiłem na kiepskie warunki, 
ale w sumie można się było tego spodziewać. 
Mgły, dużo wilgoci w powietrzu, słaba widoczność, może przez smog w powietrzu w obrębie obiektu. Wcześniej kilka dni padało i nastał słoneczny poranek, więc mgieł można się było spodziewać. Miejsce fajne, ale kiepsko wybrałem termin. Może innym razem się bardziej poszczęści, albo znajdę coś bliżej elektrowni ;)
Galeria↓

...a przy okazji zwiedzania Parku Gródek w Jaworznie (zobacz kilka zdjęć)  też można było zobaczyć Elektrownię: