O mnie

Moje zdjęcie
Amator fotografii, z zamiłowania również muzykant (nie mylić z muzykiem:), biegacz-eXmaratończyk, wielbiciel tatrzańskich szlaków, śląskiego krajobrazu przemysłowego i ostrych papryczek.

Hałda Kostuchna / Katowice

Ten wyjazd był bardzo dokładnie zaplanowany pod każdym względem, godzinowym, pogodowym, wszystko poszło zgodnie z wyobrażeniami, choć do końca nie spodziewałem się tego, co zastałem. Byłem tam pierwszy raz, sam, chyba z godzinę przed wschodem słońca. Cudowne miejsce dla miłośników hałd. Z góry było widać naprawdę sporo, pobliską KWK Boże Dary (w trakcie likwidacji), Beskidy, Babią Górę i nawet miałem szczęście zobaczyć Tatry (wow!) i kilka innych ciekawych obiektów przemysłowych. Galeria↓

...a na zdjęciu poniżej, w centrum kadru widać wzgórze Klimont w Lędzinach z kościółkiem, a po prawej, w oddali piętrzą się szczyty Wysokich Tatr słowackich, nieziemski widok!